روش تحقیق کلیدواژه‌ها در سئو معنایی ؛ هنری که باید بیاموزید

این روزا همه با آشنایی دارن. وقتی روند به تراکم کلید واژه و یه سری اطلاعات بی ارزش محدود بود. وقتی یه واژه رو در گوگل جستجو می کردین منتظر یه چارچوب ثابت بودین و می دونستین کم و زیاد کردن کلمات و یا وارد کردن بعضی از کلمات کم اهمیت تر در کادر جستجو گوگل تاثیر چندانی نداره؛ گوگل به راه خود میره. اما امروزه گوگل شدیدا به نیاز کاربران توجه می کنه.
معناگرایی گوگل باعث به وجود اومدن شد. به ما این امتیاز رو داد تا در راحت تر بتونیم سایتای تازه کاری رو که امید زیادی واسه دیده شدن در برابر غولای اول گوگل ندارن رو به راه کنیم. نتیجه این روند در گوگل پراکندگی محبوبیت سایت هابه جای تمرکز تموم امتیازات مثبت از طرف گوگل روی بعضیا از سایتای کهنه کاره.
باید به گوگل واسه این سیاست شادباش گفت. از الان هم نوبت شما هستش تا هنر خود رو با یادگیری روش تحقیق کلید واژه ها در نشون بدین.

روشای تحقیق کلمه کلیدیا در سئو معنایی

در کلمات کلیدی که در سئو معنایی انتخاب می کنین باید سه عامل زیر رو حتما در نظر داشته باشین:
۱ – موضوع
۲ – مفاهیم
۳ – کلمه کلیدیای قبلی
تاثیر موضوع در انتخاب کلید واژه ها
واسه انتخاب براساس موضوع مطلب برابر با قبل عمل کنین. خود رو به جای کاربر بذارین، نیازای اونو نیازای خود بدونین و بعد تموم کلماتی که به ذهنتون میرسه رو لیست کنین. به این منظور می تونین به گذشته تماس و مراجعات مشتری نگاه یا نظرات رو در شبکه های اجتماعی بررسی کنین.
مفاهیم یا جنبه های جستجو
قدم بعدی شناخت موارد فرعیه که در کنار هسته اصلی مطالب باید در نظر گرفته شن. وسیله کاربردی خوبیه که به شما در تحقیق کلمه کلیدیا در کمک می کنن.
کلمه کلیدیای قبلی
در آخر به گذشته نگاهی بندازین. سرویسای زیادی وجود دارن که این کلمات رو براساس دسته بندی دلخواه شما ردیف می کنن. این مرحله رو برابر با همون روشای قبلی در ( قبل از این که با آشنا شید ) انجام بدین.
سخن آخر:
آینده در دقیق شدن و فوکوس کردن روی محتوا و کیفیت مطالب خلاصه می شه. سئو معنایی روند و رو کم هزینه تر می کنه، مرز رقابت سایتا باریک تر می شه و به زبون ساده تر فاصله طبقاتی بین سایتا شناخته شده و نامعلوم کم تر می شه.