دانلود پایان نامه ارشد رشته مدیریت : رابطه بکارگیری اتوماسیون اداری بابهبودعملکردکارکنان کمیته امداد

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی

گرایش : تحول

عنوان :  رابطه بکارگیری اتوماسیون اداری بابهبودعملکردکارکنان کمیته امداد

دانشگاه آزاداسلامی

واحدنراق

   پایان نامه برای دریافت کارشناسی ارشد(M.A)

 رشته مدیریت دولتی

    گرایش تحول

   عنوان:

  رابطه بکارگیری اتوماسیون اداری بابهبودعملکردکارکنان کمیته امدادامام خمینی(ره)استان ایلام

    استادراهنما:

 دکتر عبدالله توکلی

  استادمشاور:

 دکترعباس کاظمی

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده………………………………………………………………………………………………………………………۲

                                         فصل اول: کلیات تحقیق

۱-۱مقدمه………………………………………………………………………………………………………………….۳

۲-۱بیان مساله……………………………………………………………………………………………………………۴

۳-۱مدل تحلیلی تحقیق……………………………………………………………………………………………….۵

۴-۱اهمیت و ضرورت تحقیق……………………………………………………………………………………….۶

۵-۱علت انتخاب موضوع…………………………………………………………………………………………….۷

۶-۱اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………….۸

۷-۱سوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………..۹

۸-۱متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………………………….۱۰

۹-۱فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………………………۱۱

۱۰-۱چارچوب نظری تحقیق………………………………………………………………………………………۱۲

۱۱-۱قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………….۱۳

۱۲-۱تعاریف مفهومی………………………………………………………………………………………………..۱۵

۱۳-۱تعاریف عملیاتی……………………………………………………………………………………………….۱۸

                                 فصل دوم: ادبیات نظری تحقیق

مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..۲۱

بخش اول اتومایسیون اداری

۱-۱-۲اتومایسیون اداری……………………………………………………………………………………………۲۳

۲-۱-۲اطلاعات………………………………………………………………………………………………………..۲۴

۳-۱-۲عصراطلاعات…………………………………………………………………………………………………۲۵

۴-۱-۲اطلاعات ویژه سازمانی…………………………………………………………………………………….۲۶

۵-۱-۲سیستم اطلاعات مدیریت………………………………………………………………………………….۲۶

۶-۱-۲فناوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………….۲۷

۷-۱-۲کاربردهای فناوری اطلاعات در سازمان………………………………………………………………۲۸

۸-۱-۲مشکلات دبیرخانه سنتی…………………………………………………………………………………..۲۹

۹-۱-۲مزایای استفاده از سیستم مکانیزه………………………………………………………………………..۳۱

۱۰-۱-۲مشکلات پیش روی سیستم اتومایسیون اداری…………………………………………………….۳۲

۱۱-۱-۲قابلیت های ویژه سیستم اتومایسیون اداری………………………………………………………..۳۳

۱۲-۱-۲اینترنت……………………………………………………………………………………………………… ۳۷

۱۳-۱-۲تاریخچه اینترنت…………………………………………………………………………………………..۳۸

۱۴-۱-۲شکل گیری اینترنت……………………………………………………………………………………….۳۸

۱۵-۱-۲اینترانت……………………………………………………………………………………………………….۳۹

۱۶-۱-۲تلفن داخلی……………………………………………………………………………………………….. ۴۰

۱۷-۱-۲اکسترانت…………………………………………………………………………………………………….۴۱

۱۸-۱-۲ایمیل…………………………………………………………………………………………………………..۴۱

۱۹-۱-۲مودم…………………………………………………………………………………………………………..۴۲

۲۰-۱-۲خدمات انتقال فایل………………………………………………………………………………………..۴۲

۲۱-۱-۲دورنگار(فکس)…………………………………………………………………………………………….۴۲

۲۲-۱-۲اپراتورها……………………………………………………………………………………………………..۴۳

۲۳-۱-۲سیستم…………………………………………………………………………………………………………۴۳

۲۴-۱-۲نظریه سیستمی………………………………………………………………………………………………۴۴

۲۵-۱-۲مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی…………………………………………………………………..۴۴

بخش دوم: بهبودعملکرد

۱-۲-۲مقدمه……………………………………………………………………………………………………………۴۷

۲-۲-۲عملکرد…………………………………………………………………………………………………………۴۸

۳-۲-۲رابطه بین بهبودعملکردبامدیریت منابع انسانی………………………………………………………۴۹

۴-۲-۲نقش مدیریت عملکرددرموقعیت استراتژیک سازمان……………………………………………..۵۱

۵-۲-۲عوامل موثر برعملکردکارکنان…………………………………………………………………………..۵۲

۶-۲-۲رابطه بین رضایت و پاداش باعملکرد…………………………………………………………………۵۵

۷-۲-۲ارزیابی عملکرد………………………………………………………………………………………………۵۶

۸-۲-۲بهره وری………………………………………………………………………………………………………۵۶

۹-۲-۲کارآیی………………………………………………………………………………………………………….۵۶

۱۰-۲-۲اثربخشی……………………………………………………………………………………………………..۵۶

۱۱-۲-۲ارتباطات……………………………………………………………………………………………………..۵۸

۱۲-۲-۲فراگردارتباطات…………………………………………………………………………………………….۵۸

۱۳-۲-۲دبیرخانه………………………………………………………………………………………………………۵۹

۱۴-۲-۲انواع سیستم های دبیرخانه………………………………………………………………………………۶۰

۱۵-۲-۲نامه های اداری…………………………………………………………………………………………….۶۲

۱۶-۲-۲انواع نامه های اداری ازنظر علوم رفتاری…………………………………………………………..۶۲

۱۷-۲-۲تحویل پرونده هابه مقامات مافوق……………………………………………………………………۶۳

۱۸-۲-۲کنترل نامه هااز نظرتایپ…………………………………………………………………………………۶۳

۱۹-۲-۲کنترل دفتراندیکاتور………………………………………………………………………………………۶۴

۲۰-۲-۲رضایت……………………………………………………………………………………………………….۶۴

۲۱-۲-۲ارگونومی درمکانیزاسیون اداری……………………………………………………………………….۶۵

۲۲-۲-۲صحت…………………………………………………………………………………………………………۶۶

۲۳-۲-۲اقتصادی بودن………………………………………………………………………………………………۶۶

۲۴-۲-۲دقت……………………………………………………………………………………………………………۶۶

۲۵-۲-۲سرعت………………………………………………………………………………………………………..۶۶

۲۶-۲-۲سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………………۶۶

۲۷-۲-۲همکاران………………………………………………………………………………………………………۶۷

۲۸-۲-۲مهارت………………………………………………………………………………………………………..۶۷

۲۹-۲-۲سابقه خدمت………………………………………………………………………………………………..۶۷

۳۰-۲-۲سیستم کارکنان دانشی……………………………………………………………………………………۶۷

۳۱-۲-۲تعریف واژه هاواصلاحات دقیق………………………………………………………………………۶۸

۳۲-۲-۲دولت الکترونیک…………………………………………………………………………………………..۷۰

۳۳-۲-۲اهداف دولت الکترونیک…………………………………………………………………………………۷۱

۳۴-۲-۲دولت الکترونیک وامکان سنجی استقرارآن درایران……………………………………………..۷۲

۳۵-۲-۲موانع گسترش دولت الکترونیک………………………………………………………………………۷۴

۳۶-۲-۲ارتباطات سازمانی…………………………………………………………………………………………۷۴

۳۷-۲-۲انواع تکنولوژی اطلاعات……………………………………………………………………………….۷۶

۳۸-۲-۲جهانی شدن…………………………………………………………………………………………………۷۸

۳۹-۲-۲تاثیرفن آوری اطلاعات برهزینه های سازمانی…………………………………………………….۷۹

بخش سوم: پیشینه تحقیق

۱-۴-۲مقدمه……………………………………………………………………………………………………………۸۱

۲-۴-۲تحقیقات داخلی……………………………………………………………………………………………..۸۲

۳-۴-۲تحقیقات خارجی…………………………………………………………………………………………….۹۱

فصل سوم: روش اجرایی تحقیق

۱-۳مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….۹۸

۲-۳تحقیق از نوع هدف…………………………………………………………………………………………….۹۹

۳-۳تحقیق از نوع روش…………………………………………………………………………………………..۱۰۰

۴-۳تحقیق ازنظر افق زمانی………………………………………………………………………………………۱۰۲

۵-۳واحدتجزیه وتحلیل…………………………………………………………………………………………..۱۰۲

۶-۳روش و ابزارجمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………..۱۰۲

۷-۳نحوه امتیازبندی پرسش نامه………………………………………………………………………………..۱۰۵

۸-۳روش های غیرمستقیم درجمع آوری اطلاعات………………………………………………………..۱۰۶

۹-۳روایی ابزارسنجش…………………………………………………………………………………………….۱۰۶

۱۰-۳پایایی ابزارسنجش…………………………………………………………………………………………..۱۰۸

۱۱-۳شاخص های پرسش نامه………………………………………………………………………………….۱۱۰

۱۲-۳جامعه آماری………………………………………………………………………………………………….۱۱۲

۱۳-۳روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………………۱۱۲

۱۴-۳مراحل تفصیلی تحقیق……………………………………………………………………………………..۱۱۳

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

۱-۴مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..۱۱۶

۲-۴تجزیه وتحلیل داده ها………………………………………………………………………………………..۱۱۷

۳-۴انواع تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………….۱۱۷

۴-۴جنسیت……………………………………………………………………………………………………………۱۱۹

۵-۴میزان تحصیلات……………………………………………………………………………………………….۱۲۰

۶-۴وضعیت تاهل…………………………………………………………………………………………………..۱۲۱

۷-۴وضعیت شغلی………………………………………………………………………………………………….۱۲۲

۸-۴سابقه خدمت……………………………………………………………………………………………………۱۲۳

۹-۴تحلیل های استنباطی………………………………………………………………………………………….۱۲۷

 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

۱-۵مقدمه……………………………………………………………………………………………………………..۱۳۴

۲-۵نتیجه گیری برمبنای فرضیه………………………………………………………………………………….۱۳۵

۳-۵پیشنهادهایی مبتنی بر فرضیه هاویافته های تحقیق……………………………………………………۱۴۲

۴-۵پیشنهادهایی برای پژوهشگران آینده……………………………………………………………………..۱۴۷

پیوست ها……………………………………………………………………………………………………………..۱۴۸

فهرست منابع و مآخذ

منابع فارسی…………………………………………………………………………………………………………..۱۶۲

منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………۱۶۵

چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………۱۶۷

عنوان انگلیسی……………………………………………………………………………………………………….۱۶۸

چکیده

ارتباطات سازمانی،همواره از مباحث عمده و مورد توجه در سازمان ها بوده است. با ظهور فناوری اطلاعات و ارتباطات، تغییرات شگرفی در این حوزه در سازمان ها به وجود آمد.طی سالهای اخیر موج استفاده و بهره گیری از سیستم های اتوماسیون اداری، کشور ما را فرا گرفته است، و بسیاری از سازمان ها تمایل زیادی به بهره گیری و استفاده از این سیستم ها از خود نشان می دهند. وحاضرند مبالغ کلانی را در جهت استقرار و بکارگیری این سیستم ها صرف نمایند. اما باید بررسی نمود که چنین سیستم های اطلاعاتی تا چه اندازه عملکرد کارکنان را تحت الشعاع قرار داده و باعث بهبود کیفیت خدمات ارائه شده می شود.این پژوهش در زمینه بررسی رابطه سیستم های اتوماسیون اداری بابهبود عملکرد کارکنان می باشد. روش تحقیق انجام شده بر اساس هدف کاربری و از لحاظ ماهیت و روش توصیفی -همبستگی از شاخه میدانی است.به این منظور سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام به عنوان واحد نمونه انتخاب گردید، وجامعه آماری متشکل از کارکنان سازمان کمیته امداد در نظرگرفته شد، که با بهره گرفتن از روش کوکران ۷۰ نفرازکارکنان به عنوان نمونه انتخاب گردید، پس ازتوزیع ۷۵/۰ازپرسشنامه هابرگشت داده شد، که بر اساس نتایج حاصل با بهره گرفتن از نرم افزارspss بر وجودرابطه بسیار بالا بین استفاده از اتوماسیون اداری در سازمان کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ایلام با بهبودعملکردکارکنان دلالت دارد.

کلمات کلیدی : اتوماسیون اداری، بهبودعملکرد کارکنان، فن آوری اطلاعات.

 ۱-۱مقدمه

 درشرایط دائم درحال تغییرمانیز باید تغییرنماییم.وگر نه بهای سنگینی بابت عدم تغییرخواهیم پرداخت.(دکتر نوردال، ۲۰۰۲).

فناوری درقرن بیست ویکم نقش حیاتی ایفاخواهدکرد (الینسون[۱]،۲۰۰۲،ص۳۰۷ ) به طوری که اکثرسازمان هامجبور به استفاده ازیکی از انواع تکنولوژی به عنوان راهی برای نوسازی قابلیت تولید وافزایش رقابت پذیری و انعطاف پذیریشان خواهندشد.(سالانوا[۲]ودیگران،۲۰۰۴،ص۴۳-۴۲).

پایه واساس ایجادموضوعات مختلف برمبنای سرعت انتقال داده ها ازجایی به جای دیگروامکان دسترسی سریع وآسان به داده ها پایه ریزی می شوند.لذاخودموضوع ارتباطات نیزازاین موضوع مستثنی نبوده واز اهمیت ویژه ای برخورداراست. وچون بخش مهمی از ارتباطات هرسازمان را، مکاتبات آن سازمان تشکیل می دهد، لذااهمیت این موضوع در مکاتبات سازمان نیز خود را نشان می دهد.

داشتن اطلاعات دقیق، مرتبط، بهنگام، تسریع در امور، افزایش دقت و صرفه جویی در زمان جلوی انتخاب بسیاری از تصمیمات نادرست را خواهدگرفت.در این برنامه زمانی، یک مدیرکارآمدبدون داشتن اطلاعات مورد نیاز خودقادر به رهبری سازمان و رسیدن به اهداف از قبل تعیین شده نیست..

سیستم اتومایسیون اداری تاثیر بسزایی در صحت، دقت، اقتصادی بودن، بهنگام بودن تصمیم گیری مدیران وحوزه ستادی داشته و عملکرد کارکنان را بهبود می بخشد. در این تحقیق ارکان سیستم اتوماسیون اداری ازقبیل اینترنت، اینترانت، تلفن های داخلی ورابطه شان بابهبودعملکرد کارکنان سازمان کمیته امدادامام خمینی (ره) استان ایلام مورد بررسی قرار می گیرد.

 ۲-۱بیان مسأله

اتوماسیون اداری، مشتمل بر تمام سیستم های الکترونیک رسمی وغیر رسمی بوده که به برقراری ارتباط اطلاعات بین اشخاص در داخل وخارج موسسه وبالعکس مربوط می شود. کلمه اصلی که اتوماسیون اداری را از داده پردازی، سیستم اطلاعات مدیریت وسیستم پشتیبانی تصمیم متمایزمی سازد، ارتباطات است.اتوماسیون اداری به منظور تسهیل انواع ارتباطات به هر دو صورت شفاهی و

کتبی است.(ریموند[۳]،۱۹۹۸).

اتوماسیون اداری عبارت است از کاربرد وسایل الکترونیک در فعالیت های دفتری به منظور افزایش کارآیی، کارآیی افزایش یافته ناشی از تکامل تبادل اطلاعات بهتر برای تصمیم گیری می تواندبه مدیرسودبرساند.(بهشتیان،۱۳۷۸).

نرم افزارهای اتوماسیون اداری با نگرش بر مدیریت گردش کار، به گونه ای طراحی گردیده اندتا کلیه کارهای مکاتباتی در جریان یک سازمان را منجر و به تولید و گردش اطلاعات و مستندات در سطح سازمان و حتی در سطحی فراتر از یک سازمان خواهدشد، را مدیریت نماید.

درباره سودمندی اتوماسیون شرکت ها و ادارات بحث های بسیار مطرح شده است، امابیشترکارشناسان برای اثبات آن به ابعاداقتصادی و مدیریتی آن پرداخته اند، امکان تبادل سریع مکاتبات، جلوگیری از ثبت چندباره، جلوگیری ازتکثیر بی مورد مکاتیات، امکان طبقه مندی مکاتبات در رده گوناگون و جستجوسریع آنها، امکان بررسی عملکردکارکنان و بخش های گوناگون سازمان، حذف کاغذ در جریان مکاتبات و امکان سازماندهی درست دستگاه هابا توجه به اطلاعات دقیق جریان مکاتبات و فعالیت ها دلایلی هستند که از همین دیدگاه سرچشمه می گیرند. این پژوهش رابطه اتوماسیون اداری با بهبود عملکرد کارکنان در سازمان کمیته امدادامام خمینی(ره)استان ایلام را موردبررسی قرار می دهد.

مزایای استفاده ازاتوماسیون اداری مهمترین شرط کاربردو استفاده از آن در اکثر سازمان ها می باشد.که این امر منجر به گسترش مجاری ارتباطات باسرعت بیشتراست. در این پژوهش مشخص می شود که آیامیان استفاده از اتوماسیون اداری در سازمان کمیته امدادامام خمینی(ره) استان ایلام با بهبود عملکرد کارکنان رابطه وجود دارد؟

۳-۱ مدل تحلیلی تحقیق :

با توجه به وجود معیارهای متفاوت برای انتخاب به عنوان ارکان اساسی اتوماسیون، محقق بر آن شد که با کارشناسان فن آوری سازمان مورد پژوهش ارکان کلیدی این سیستم را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد. که پس از بحث های فراوان و با نظر اساتید محترم (اینترنت، اینترانت و تلفن داخلی)به عنوان ارکان اساسی این سیستم برای انجام پژوهش انتخاب گردیدند.

نمودار(۱-۱)مدل تحلیلی تحقیق

بهبود عملکرد کارکنان
اینترانت
اینترنت
تلفن های داخلی

 ۴-۱اهمیت و ضرورت تحقیق

آینده جایی نیست که به آن جا برویم بلکه جایی است که آن را به وجودمی آوریم. آن هم با راه هایی که به آینده می سازیم. مزیت ملی در کشورهایی پدید می آید که مدیران تنها درصددافزایش کارآیی نباشندبلکه حرکت های سازمانی شان در راستای استراتژی کلی باشد.

((اگر مدیران گمان می کنندکه می تواننددر ده سال آینده شرکت خودراطوری اداره کنندکه در ده سال گذشته کرده اند، سخت در اشتباهند، برای توفیق در آینده باید وضع موجود را به هم بریزند))(بنیس[۴]،۱۳۸۱،ص۱).

متحول شدن ارتباطات و مکاتبات اداری در سازمان ها و موسسات اقتصادی از آنچنان رشدسریعی برخورداراست. که دیگر فرآیندهای کندوزمان بر اداری برروال پیشین پذیرفتنی نیست.

براین اساس ضرورت داردتا ابزاری فراهم شودکه با بهره جویی از آن بتوان با سرعت و دقت و کاهش هزینه ها به انجام فرآیندهای اداری پرداخت. بدین منظور استفاده از سیستم اتوماسیون اداری به عنوان روشی نوین از سویی به جریانات کار سرعت می بخشدو از سوی دیگربا جمع آوری اطلاعات مجموعه فعالیت های سازمان وطبقه بندی آنها، بسترمناسبی را برای سرعت بخشیدن به امور روزمره فراهم می سازد.

مفهوم اطلاعات در سراسر تاریخ سازمان حیاتی بوده است. تاریخ پراست از مواردی که وجود اطلاعات دقیق و به موقع مجموعه ای از اتفاقات در محیط نامطمئن را به طور شگفت آوری تغییرداده است.(دیبرل و میلر[۵]،۲۰۰۲،ص۶۲۰).

به طور کلی استفاده از اتوماسیون اداری در سازمان باعث افزایش دقت، صحت، سرعت شده و همچنین توزیع به هنگام اطلاعات را فراهم می سازد.

۵-۱علت انتخاب موضوع

ترسیم چشم انداز در حقیقت آینده دور یک کشور و بیانگر ارزشها، آرمان ها وتفکرات سیاستگذاران کشور می باشد. تصمیمات استراتژیک و ملی مبتنی بر ایجاددولت الکترونیک، چشم اندازایران ۱۴۷۰۰وبه تبع آن تصمیمات استراتژیک در راستای چشم انداز وتبیین اهداف و سیاست های کلی واجرایی در برنامه های چهارم توسعه وتبیین چالش ها و راهکارهای دستیابی به اهداف، الزامات دهکده جهانی  در امر ارتباطات، استانداردسازی عملیات و بهبود عملکردکارکنان و جلب رضایت ارباب رجوع و همچنین علاقه مندی ایران به ورود در جرگه کشورهای عضو سازمان تجارت جهانی و پذیرش ایران به عنوان عضو ناظر پس از ده ها بار رد تقاضا، حضور چشمگیر ایران در سازمان ها و مجامع بین المللی و تاکید بندچهارم سند فرابخشی بر گسترش آگاهی عمومی و توسعه فنآوری و تحقیقات مقدماتی را پیش آوری سیستم سازمانی می نهندکه روی آوری به اتوماسیون اداری یکی از آنهاست.(خاکی، ۱۹۹۷).

در طول نیم قرن گذشته سازمان های مدرن سرمایه گذاری روی فن آوری اطلاعات را افزایش داده اند زیراعقیده دارندکه فن آوری اطلاعات تاثیر مثبتی روی عملکردسازمانی دارد.(میوآتا و دیگران،۲۰۰۳ ،ص۱).

در سال ۱۹۹۷ایالات متحده آمریکا به تنهایی بیش از پانصدبیلیون دلاردر سخت افزار، نرم افزار، شبکه ها و خدمات فناوری اطلاعات سرمایه گذاری کردو در سرتاسر جهان این سرمایه گذاری به عددیک تریلیون دلار رسید.(مرلین و الیکانگاس،[۶]۱۹۹۸،ص۲۸).

این در حالی است فناآوری اطلاعات اغلب به عنوان یک نیروی محرک در جهت تمایز طرح های استراتژیک و سازمانی عصر پسافوردیست[۷] مدنظر قرار گرفته است.(ماسیون۱۹۹۹[۸]،ص۳۶۰).

در نهایت باید متذکر شد که امروزه کاربرد فناآوری اطلاعات یک ویژگی مشترک بافت های سازمانی است. در حال حاضرفناوری اطلاعات خود را به عنوان یک عامل حیاتی در موفقیت تعداد بیشماری از سازمانها نشان می دهد.(مک کلا وین،[۹]۲۰۰۵،ص۸).

بنابراین انجام تحقیقات و پژوهش های مختلف درزمینه تحلیل رابطه کاربرد اتوماسیون اداری با سازمان ها به منظور کاستن از پیامدهای نامطلوب احتمالی در رابطه با استفاده کورکورانه سازمانها از این تکنولوژی نوین لازم و ضروری به نظرمی رسد، که پژوهش حاضر نیز در راستای جامه عمل پوشیدن به چنین ضرورتی صورت می گیرد.

 ۶-۱اهداف تحقیق

۱-۶-۱هدف اصلی

هدف اصلی از انجام این تحقیق ارائه پیشنهادات وراهکارهایی علمی و کاربردی در جهت بهبود عملکردکارکنان سازمان کمیته امدادامام خمینی(ره) استان ایلام از طریق به کارگیری اتوماسیون اداری می باشد.که آگاهی از این موضوع می تواند دانش مدیران و کارکنان را به رابطه اتوماسیون اداری با بهبودعملکرد کارکنان را افزایش دهد. به طور کلی نگرش سیستمی به این موضوع زمینه ای را فراهم می سازد که بتوان اتوماسیون اداری وابعاد بهبودعملکرد کارکنان و تعاملات آن دو را بررسی کرد.درضمن هدف های فرعی ذیل را می توان برای آن د برشمرد.

  -۶-۱ اهداف فرعی

۱-بررسی وجودرابطه استفاده ازاتوماسیون اداری،در سازمان کمیته امدادامام خمینی(ره) استان ایلام با بهبود عملکرد کارکنان.

۲- استفاده از اتوماسیون اداری تا چه اندازه پیش بینی کننده میزان بهبود عملکردکارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)استان ایلام می باشد.

۳- تعیین میزان دستیابی سازمان به اهدافی مانند افزایش کیفیت ارائه خدمات ،سرعت و دقت در ارائه خدمات از طریق اتوماسیون اداری.

تعداد صفحه :۱۸۶

قیمت : ۱۴۷۰۰ تومان

بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد

و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

پشتیبانی سایت :               minoofar.majedi@gmail.com

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  **** ***