سفارش ترجمه

 

برون سپاری را می توان سپردن بعضی مسئولیت ها به یک شرکت یا یک شخص دیگر دانست تا کار ها به بهترین شکل انجام گردد.

 

به کسانی که کارهای برون سپاری شده را انجام می دهند اصطلاحا فریلنسر می گویند. فریلنسر ها می توانند در زمینه های مختلفی مانند سفارش ترجمه، انواع طراحی، برنامه نویسی و … به شما کمک کنند.

علت های بسیاری برای برون سپاری فرایندهای کسب و کار و همچنین استارتاپ ها مطرح شده می باشد که از آن جمله عبارتند از:

صرفه جویی در هزینه:  صرفه جویی در هزینه، دلیل اصلی برون سپاری و فریلنسینگ می باشد زیرا با برون سپاری می توان از بسیاری از هزینه های اضافی جلوگیری نمود.

صرفه جویی در زمان: بسیاری اوقات سپردن کارها به فریلنسرها به خاطر مهارت و تخصصی که در انجام کارها دارند باعث می گردد به میان ملاحظه ای کارها سریعتر انجام گردد

تمرکز بر کار اصلی: منابع در دسترس یک فرد یا یک شرکت محدود می باشد و برای آنکه بتواند در فضای رقابت باقی بماند بهتر می باشد بر تخصص اصلی خود تمرکز کند و امور خارج از تخصص خود را به فریلسنر ها واگذار کنند.

بهبود کیفیت:  از آنجا که فریلنسر ها با کارمندان شما متفاوت هستند، کیفیت کاری بالایی دارند. همچنین اگر نتوانند کیفیت خوبی به شما ارائه دهند، به پول خود نمی رسند، پس با برون سپاری می توانید کیفیت کاری خود را بهبود ببخشید

آگاهی و تجربه: دسترسی به تجربه و دانش وسیع تر.

قرارداد: ارائه خدمات با عقد یک قرارداد از قبل تنظیم شده تا خیال هر دو طرف راحت باشد

سفارش ترجمه به فریلنسر

برون سپاری ترجمه :

مترجم میتواند در زمینه های مختلف کار کند،یا اینکه در یک زمینه خاص تخصص داشته باشد و همان را به بهترین شکل انجام دهد.این زمینه ها عبارتند از:

  • مطالب علمی و فنی
  • مستندات قانونی (قرار داد ها)
  • مطالب ادبی (رمان و شعر)
  • منابع آموزشی مانند کتب درسی
  • رسانه ها (زیرنویس فیلم) و…

وظایف مترجم عبارتند از:

  • تولید دوباره ی یک مطلب به زبان مقصد به گونه واضح و قابل فهم
  • بهره گیری از دانش تخصصی
  • پژوهش و کسب اطلاعات درمورد ی مطالب و یا مشورت با متخصصان برای اطمینان از صحت ترجمه.

مهارت و دانش مورد نیاز مترجم

  • تسلط کامل بر هر دو زبان و آشنایی با شکل های گفتاری عامیانه و رایج،اصطلاحات و سایر ریزه کاری ها.
  • در کنار وفاداری به اصل مطلب، ترجمه ای صحیح و روان ارائه دهد.
  • در زمان مدیریت داشته باشد.
  • دارا بودن دانش عمومی و تخصصی
  • قابل اعتماد بودن و امانت داری
  • با نرم افزار های مرتبط با تایپ آشنایی کامل داشته باشد.